Jumaat, 16 Januari 2009

Pengalaman Yg X Bole Dilupakan...

wuhhh..1 minggu ni skul aku balek lambat gilerr babi..sbb dyer nak kombo dgn latihan rumah sukan....ari isnin latihan rumah sukan balik smpai kol 4.30....skola x kasi balek sbb tkot nanti bdk2 ramai yg xdtg balek...terpakselah duduk kat skola yg mcm penjare tu....ari selasa pon lebey kurang cam ari isnin...cume ari selasa latihan merentas desa....jauh dyer bukan main lagi...nk tercabot kaki...tp disebabkan ia cume latihan...so aku pon melakukan sesuatu di luar dugaan...aku pakat ngan kekawan aku lari pelahan-lahan....pastu tgk cikgu clear jer....masok rumah aku....sbb trek merentas desa skul aku tu...de lalu dpan umah aku....hahhaa....ok kat umah aku pon ape lagi....makan2 kopok ngan kekawan jap...men gitar....minom air...rehat2 jap....pastu ader 2owg budak lalu...kawan aku tnyer kt bdk tu..."ko nombor bpe ni???"...budak tu jwb dgn peluh membasahi baju..."nombor 1 ngan 2 bang"...aku pon pe agi....kemas2 cwn ngan mangkok2 tadi....and start berlari follow bdk tu....kekawan aku ckp....ai xsangke kali ni kiter smpai awl...slalu dpt tmpat last2 jerk...aku curah botol air yg aku bwk dari uma tadi kt baju cket...nmpak cam peloh ar...heheheh...masok je skola...dudok dpan st. john....ckp kaki aku kejang cket....kekawan aku ckp "wah hebat ar ko berlari" sambil gelak reramai...pastu st. john tu tnyer..."jauh ker ??"....dgn penuh konfiden aku jwb..."xjauh sgt ar....ni baru latihan...klau btol2 pnyer aku lari lg laju...saje jer aku xmo kejar bdk dpan tu"...hhahaahah..sdap jer aku klentong brader st john tu....naseb bek bdak dpan aku tu kamceng ngan aku...so dyer xberani nk bkk rahsia...tp ari jumaat...merentas desa yg btol2 pnyer aku xdtg...hahahahha....dok umah tgk tv saje ler....

Tiada ulasan: