Ahad, 4 Januari 2009

skol...SKoLLL....aNd...skolLL










wawawa...besok da mule skola...mcm2 perasaan ade...tp peduli ape aku...kiter mesti cool...lgpon aku da jadi senior kat skola tu...ape lg..bikin kpale ar..hehehhhe...naek skola ni..dpt duit blanje..blo le beli brg kesukaan aku..iaitu...






komik sin chan...hahaha...aku minat gler kat karton mgarot ni...byk jgk ar aku da kumpul komik dyer...mase cuti aritu aku melabur duit aku beli komik jer...bosan dah xde bende nak buat...borink bacer komik..beli brg kat lelong.com....aritu baru beli jam bell and ross...mcm yg sebelah tu...harge sebenar rm88..tp camner aritu xghamai owg bid...tetibe aku dpt 57 jer...siap shipping agi....ok ar tu...lame aku aim jam ni...smart gler...baru sampai 4 ari lpas....best ow...shopping kat lelong.com...xyah jejalan...ok bwh aircond jer...da bole beli brg..cume ready duit je ar...dan satu je pesanan aku sebelom shopping kat lelong,com... "cheap thing no good , good thing not cheap"..lu pikrlah sendiri...

1 ulasan:

azlishukri berkata...

sin chan ni kalau ada orang yang betul2 hidup..pasti lebih menarik