Jumaat, 2 Januari 2009

weeweee...

mase aku nk menulis takder satu bende pon dlm kepala otak aku...pepagi agi aku da bace srtkhabar..nk carik isu...aku da xmo cter pasal PMR agi...ye ar..lpas jgk seksa dunia ku ni...sbelom PMR bkn men cuak agi...lpas je PMR prangai straight berubah menjadi seperti "nates"..pepaham je ar...aku bace blog kekawan aku..kebanyakannyer cter pasal PMR...ader yg berjaya dan xkurang jgk yg kecewa...ahh peduli aper...janji da bwat..ye x?skunk ni...dlm kepala otak aku...tgh bepikir nk amek pe tahon dpan...tp lame agi ar...yg tu nanti2 bole pikir..xsabau nk bkk sekola....nk jmpe ckgu2 yg aku rindu...aritu mase amek result mereke takder...geram btol aku...erm...skunk ni PS2 aku pon da kene smpan...so tkdela lg istilah game dlm idop aku...termasuklah dvd....pergh kenela tggu cter tu maen kt wayang..huhuhuh...pe bole wat...ni sume dsebabkan kputusan PMR and result universiti abg aku ler yg terok sgt....xpasal2 aku pon sangkot...pergh merane wei....idop menganggor jela..xdpt men game....

1 ulasan:

Aimanis berkata...

betul..betul..betul...
dah lepas, lepas la kan..dun giveup..nyway gudluck..teruskan usaha dik..