Jumaat, 9 Januari 2009

Sains???

huhuhuhu...da 1week kter skul....cam sekejap je.....ari pertame sekola bkn maen seksa lagi....nk kene bgon pg...mandi sume....pening bai...tp skola aku dkt je...aku dgr loceng skul je...aku straight kuar umah...best kan...???masok skol xde poblem...maklomlerr da bole kire senior tahun ni...tp prangai jahat masih menguasai badan aku...ko bayangkan...2 hari pertame tu aku da ponteng klas....jahat tol aku ar...ckgu garang pnye klas aku kuar...tp 2 ari pertame tu je ar...pastu tkder... aku amek aliran sains...sbb aku tgk klas ni paling x mndpt sambutan...ramai yg tkot nk amek klas ni...so aku pon gamble je naseb aku amek aliran ni...aku ckp kat atiy aku...blaja kt klas laen same aje....1 kelebihan klas ni...awek ramai...hehehehehhe...tp pepandai ar...aku xsame level ngan diowg...so far...cikgu bole tahan...aku tkde hal...klau ckgu tkder poblem dgn aku..aku bole trime...klas sains aku ader mataplajaran bio,kimia,fizik,EST,add math dan yg asas tu ar...tahon ni skola aku dah makin mgarot...balek da lambat...kol 2.40....lmbat tu...bg aku ar...korg aku xtau plak...da tlpas nk tgk sinetron Jelita....di tv3....dpt tgk 30 minit jer...jadi ler dari xdpt tgk tros....

Tiada ulasan: